Google Internet Marketing voor de NLP (Master) Practitioner Coach

48 minuten video over Internet Marketing voor de NLP coach.

Voor de complete methode (branding, internet marketing en sales) in het Nederlands om als coach je eigen praktijk op te bouwen, ga naar: Excellent ondernemen met NLP

Replies to this Topic

@ Joost

Waar heb je deze Engelstalige training in 2008 gedaan?

Dit was in Amsterdam. In de VS heb ik in 2006 dit in Atlanta gedaan, in 2008 in Las Vegas en in 2011 in Las Vegas.

@ Joost

1) Joost, heb je de radio spot nog waar je over verteld?

2) Joost, wat waren je resultaten met teleseminars geven in Amerika? Tegenwoordig geef je geen teleseminars meer.

3) Over welke Remko spreek je steeds? Ik zie geen actieve Remko op NLP Kring.

4) Joost, hoe is je USA invasie plan verlopen?

5) Welke concurrent had Google betaald op het woord Tiouw?

a) Wijste les: Adverteer naar je gratis rapport, niet naar je product. Via je rapport krijg je mensen in een database. Via je database kan je structureel je fanbase voorzien van waarde (50% nieuwsbrief)+verwijzing naar een product (50%).

b) Nog een les: Schrijf je rapport met bullets, 1 pagina over jezelf, 4 pagina's met waarde, 2500 woorden.

c) Leads versus Prospects: Leads zijn geautomatiseerd, Prospects praten terug--> sturen mails, beginnen dialoog. Zelfs als ze je uitschelden, praat terug. :) Beantwoord alle mails zelf. 

d) huur nooit iemand in om je marketing te doen, eventueel alleen sales, marketing neemt 80% van je tijd in

Misschien dat die radio spot nog ergens in mijn email archief slingert maar het is zeer lastig om die terug te vinden.

Vorig jaar heb ik nog een hele serie teleseminars gegeven voor de VS met zulke goede resultaten dat mijn lokale crew meteen meer geld ging eisen waarna ik het hele feest heb afgeblazen. Deze teleseminars zijn hier te krijgen: NLP Business Builder

Zodra er weer mogelijkheden zijn, ga ik er weer mee aan de slag.

Klant informatie blijft altijd geheim.

De US of A invasie verloopt ronduit slecht. Hoewel het hangt af van hoe je het bekijkt. Ik heb een vaste plek bij het Starwood festival als trainer. Daar kan ik elk jaar heen als ik wil. Dus hele kleine stapjes zijn wel gezet.

.

Edited Tue, Sep 18, 2012 2:27 PM

Bij alle reclame uitingen dient het alleen maar over je gratis rapport te gaan, wat daarin staat en hoe mensen baat hebben bij het lezen van dat gratis rapport en waar en hoe ze dat gratis rapport kunnen krijgen. Afhankelijk van de ruimte die er is, kan je dan misschien in een hoekje nog iets heel korts over jezelf zeggen. Maar als daar geen ruimte is, dan alleen over je gratis rapport hebben.

Post Reply

You must be logged in and a member of this Groupsite in order to post a reply to this topic.
To post a reply, contact your group manager(s) Join this Groupsite

NLP Kring Europa