Discussion Topics

« Return to Neurogram

Neurogram webinar op 23 juni 2019

I just sent this blast:

Het maakt met toch wel trots nu ik in dezelfde reeks webinars zit als Richard Bandler en Paul McKenna. Het onderwerp van het webinar van 23 juni aanstaande is mijn Neurogram model. Omdat het voor een Engelse organisatie is, is het webinar ook in het Engels.

Het webinar is voor de NLP Cyber Masterclass en is alleen bedoeld voor NLP Practitioners, NLP Master Practitioners en NLP Trainers. Vandaar dat ik je via deze weg laat weten dat het webinar op het programma staat.

Tijdens het webinar gaan we aan de slag om jouw brein type vast te stellen. Dit doe ik aan de hand van Cybernetic Big Five Theory, de neurowetenschap van je persoonlijkheid. Dit is ook een van de onderwerpen, naast NLP, die ik op de Vrije Universiteit van Amsterdam onderwijs. Dus alles moet goed onderbouwd zijn.

Verder ga ik in op hoe cybernetica niet alleen je persoonlijkheid verklaard, maar ook hoe cybernetica het hart van NLP vormt.

Tenslotte laat ik zien aan de hand van jouw specifieke brein type, welke doelen je brein produceert en hoe deze doelen jouw andere levensdoelen kunnen dwarsbomen. Kortom, het wordt een zeer interessante en leerzame middag. En ik hoop je, in het Engels, kunnen begroeten, aanstaande zondag 23 juni.

De link om je aan te melden is hier:

https://laura-spicer.com/product/the-number-1-nlp-masterclasses/

Edited Tue, Jun 4, 2019 10:20 AM

Replies to this Topic

Yeah Hi, I will be flying into the Netherlands that same day. Ihope that I will be settled and have wifi so I can join you.

I am a Master Practitioner from Australia and I would so much like to meet some fellow Practitioners and Coaches while I am in the Netherlands.

Please reach out to me if you would like a coffee or chat. My dutch is not good but much better in person than writing.

debMaes

You are more than welcome in the Netherlands. I'll send you an email with possible dates.

Post Reply

You must be logged in and a member of this Groupsite in order to post a reply to this topic.
To post a reply, contact your group manager(s) Join this Groupsite

NLP Kring Europa