Discussion Topics

« Return to NLP

Gezocht deelnemers voor try-out

Ben jij een zelfstandig professional en vind je het lastig om jezelf zichtbaar te maken? Ik ben op zoek naar een of twee ondernemers die kosteloos een uitgebreide dag ‘Merk in beeld', willen meemaken, bestaande uit een Merkscan en een vertaling met het NLP-model marketing en branding van Tiouw. Kijk voor meer informatie op merkop.nl en stuur een pm (lian@merkop.nl) als je belangstelling hebt. Geef graag kort aan waarom het je interessant lijkt om mee te doen.

PS: Vanwege mijn ervarings-gap heb je mijn voorkeur als je een enneagramtype 4 of 5 bent.

Edited Tue, May 14, 2019 10:25 AM

Replies to this Topic

Ik heb je post gedeeld met Joyce van Dongen die ik heb leren kennen in de NLP opleiding die ik bij Vidasense heb gevolgd. Ze was gelijk erg enthousiast en neemt contact op met je. Ze zit zelf ook wel in een erg leuke fase met haar bedrijf. Dus ik denk dat het voor beide inspirerend is. Succes met de try out.

Dank je wel Patrick! 

Bedankt voor het delen! Ik heb mijn gratis try-outs inmiddels meer dan vergeven (o.a. aan Joyce, Patrick).

Voor degenen die nog belangstelling hebben: Als je vóór 1 december besluit om deel te nemen, krijg je de modules 2 (de nieuwe) en 3 gratis. Als je een mailtje stuurt naar programma@merkop.nl, dan ontvang je per omgaande de inhoud van de 3 modules in je mailbox.

Post Reply

You must be logged in and a member of this Groupsite in order to post a reply to this topic.
To post a reply, contact your group manager(s) Join this Groupsite

NLP Kring Europa